20 ianuarie 2009

Lumea sub semnul Satanei

Oameni buni, aveţi grijă!

5 comentarii:

Anonim spunea...

poate daca te-ai concentra mai mult pe Cuvantul lui Dumnezeu,ar fi mai bine pentru tine. De ce?Tu esti tanara, si nu ai multa experienta, si singurul lucru care te va intari,in viata este numai si numai,cuvantul lui Dumnezeu.Timpul de care dispun ,este prea scurt sa pot sa-ti explic mai in amanunt,dar daca vei cere din tot sufletul tau ,Dumnezeu te va lasa sa intelegi,mai mult decat vei crede vreodata.

Vasile Andreica spunea...

pe larg, aici: http://vasyworld.blogspot.com/2009/01/ganduri-despre-apocalips.html

TreXeL spunea...

am ajuns la concluzia ca pentru orice idee se poate face un astfel de film marturie.
viziunea mea este alta

Gabriela spunea...

Anonim, cine ii fii tu, ca nu te-ai semnat, ma concentrez mai mult decat ai tu impresia pe Cuvantul lui Dumnezeu :) Pe langa aceste lucruri, dupa parerea mea, filmul in mare parte spune niste adevaruri. Sunt niste chestii, mai pe la inceput, cu care nu sunt de acord. Nu am exprimat asta in postare din lipsa de timp, dar asta nu am de ce sa motivez aici si oricui. Nu ai de ce sa imi explici in amanunt pentru ca stiu la ce te referi, nu-s de ieri. Si ce nu stiu, daca este voia Domnului, voi afla.
Ma deranjat ca nu te-ai semnat sa stiu cui sa ma adresez.. data viitoare, te rog lasa si un nume sau pseudonim:D

Unknown spunea...

Imi place mult comentariul de aici "Anonim". Sa te increzi in Cuvantul Lui Dumnezeu. Iti va face mult bine.