10 decembrie 2008

Doamne da trezire!

Am stat azi si am ascultat albumul "De sarbatori" al Paulei Seling. Si am gasit acolo o priceasna incredibila, in care se afla un mare mare adevar. "Cruce sfanta parasita Langa margine de drum Coperisul tau se strica Cu crestinii de acum". Voi reda integral textul cantarii (pricesnei).

Cruce Sfanta parasita
Langa margine de drum
Coperisul tau se strica
Cu crestinii de acum

Oamenii nu-si mai ridica
Palaria'n dreptul Tau
Sa se'nchine si sa zica
Doamne feri'ne de rau

Nimeni astazi nu mai vine
Sa te-aseze iar frumos
Bate vantul te doboara
Cu icoana lui Hristos

Dar credinta mea imi spune
Ca mult nu va dainui
Printr-o tainica minune
Crucea tot va birui
(Amin!)

Sa dea Domnul trezirea popoarelor, si fruntas sa fie si poporul nostru! E atat de trista viata fara Isus, fara Dumnezeu, iar din pacate acest lucru nu il constientizezi decat dupa ce ai ajuns sa traiesti cu Dumnezeu, sa fie El Prietenul tau cel mai de pret. Stiu ca mai mult pe tema asta scriu, dar e ceea ce ma roade mai mult. Indiferenta lumii... ma doare foarte tare.




PAULA SELING-Cruce sfanta parasita.
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: